tvåtusenåtta


                   (bilden har jag faktiskt tagit själv)

Då var det ett nytt år med nya möjligheter. Jag har en känsla av att 2009 kommer bli ett bra år.
Detta året ska jag lyssna mer på mig själv och på min kropp. Jag ska Inte pressa mig för mycket och inte ha för höga krav på mig själv. Detta lovar jag. För det som jag gått igenom stundtals detta år.. vill jag aldrig uppleva igen.

Som sagt.. detta år har har inte bara varit en dans på rosor. Problemet har varit min stress. Den förstörde stora delar av mitt liv det första halvåret. Men, nu har jag insett vad jag gör för fel och varför den uppstår. Nu kan jag kontrollera det och få det att försvinna. Det är en av de bästa upptäckterna jag gjort detta året och det ger mig hopp.

Men, det bästa av allt detta året är Daniel.
Att vi har hittat varandra har gjort allt i mitt liv mycket lättare.
Att han tror på mig får mig att satsa mer på mig själv och det höjer mitt självförtroende. Jag vet att det finns någon som fortfarande tycker om mig även om jag misslyckas.
Jag kan prata om allt med honom och jag litar på honom till 100%. Han är något av det bästa som hänt mig och han finns alltid där för mig.
Han tröstar mig när jag är ledsen, han lugnar mig när jag är stressad, han får mig att skratta och han tänker alltid på andra. 
Han är helt enkelt underbar v

Ta hand om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback