how do I breathe?

hejhejhallå

Idag började skolan, men med en slapp dag. Två lektioner och slutade 11.
Jag kommer sakna mitt gamla schema, då mitt nya är mycket sämre :/



MEN, jag fick i alla fall klippa mig idag. Tro mig - DET BEHÖVDES.
Bara jag tittade på topparna såg jag att typ alla var delade.. hehe.
Men nu ska jag rocka skolan med nytt fräscht hår!

Dagen har spenderats med näsan i skolpapperna. Prov imorgon - hejhej snällt
I idrottsmedicin om idrottsskador. Så som axelluxation, nyckelbensluxation, om ryggen osv. WIHO
Så träningen blev inställd för min del idag :(
jag såg faktiskt fram emot den. Fast, nu när det är så jävla kallt är det lite motbjudande att ta sig ner till bussen och åka till träningen - DET TAR JU SÅ LÅNG TID INNAN JAG ÄR HEMMA (om jag inte får skjuts av mina shyssta föräldrar).

Helgen kommer bli riktigt bra!
Imorgon ska jag hem till pappa och äta middag (tror jag haha) , sen ska jag förmodligen se på Let's Dance med honom och syrran
På lördag är jag ensam hemma och då ska jag först träffa Karin sen ska Danne komma hit. Vi ska ut och äta eftersom vi har 10 månader då och sen ska vi till en bar i Lund. Blir väl Herkules eller nått :D
Så, ge mig helg nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback