helgen!

Min helg har varit super!

I fredags fyllde min farmor 80 år så vi var på kalas hos henne. Vid åtta åkte jag därifrån och tog bussen till Bjärred. Förfest hemma hos Matilda med tjejerna, poppe och några av matildas pojkväns kompisar, hehe. Där var vi i några timmar, sen tog vi bussen in till Malmö och bowlade på Big Bowl. Riktigt roligt och inte så jätteseriöst, haha!
Vid två tog vi en taxi hem och jag sov hos daniel :) men han var inte hemma när jag kom så jag fick sitta och vänta på trappan.



Igår hade min pappa och hans tvillingsyster 50års fest på Hemvärnsgården i Lund. Haha, fest blev det. Mina kusiner på pappas sida var där och det var roligt att umgås med dem. Tråkigt nog träffar vi inte dem alls ofta :( sämst är vad det är. Men det känns ändå som att vi börjar få en bra kontakt med dem nu :) kanske är för att vi har blivit äldre (det skiljer ex antal år mellan oss, det är nog därför).
Vid ett åkte jag och Danne hem till mig och sov här.

Idag vaknade vi vid 12 ungefär och har bara tagit det lugnt. Nu ligger jag här och tittar på en bra film på femman :)
Imorgon börjar skolan igen, men



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback