Det var längesedan jag kude säga så

Idag är det sånt fint väder här nere i Skåne. Eller i alla fall ute i Dalby, där jag bor. Här är snö, solen skiner och luften är frisk. Jag älskar sånna dagar. De gör mig på bra humör.
Vi går äntligen mot ljusare tider!
Jag hatar att vakna på morgonen när det är mörkt och gå hem från skolan när det börjar bli mörkt. Nej, nu är det snart vår! Förhoppningsvis..

Imorgon börjar skolan och det är dax att gå tillbaka till vardagen igen. Skola, plugg och träning.
Detta lovet har varit riktigt härligt och jag vill inte att det ska ta slut. Vem vill det liksom? Men på ett sätt fasar jag inte att skolan ska börja igen. Jag har fått distans till problemen jag hade innan lovet började och jag känner mig som en starkare person. Och det som besvärade mig innan är äntligen på bättringsvägen och just nu mår jag TOPPEN.
Det var längesedan jag kunde säga så.


Jag och lillasyster en vinterdag som denna (dock är där ingen snö)


It hasnt felt like this before
It hasnt felt like home before you

And I know it's easy to say but it's harder to feel this way
And I miss you more than I should
Than I thought I could
I can't get my mind off of you

I know you're scared that I'll soon be over it
That's part of it all
Part of the beauty of falling in love with you is the fear you won't fall







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback