viggos & mejeriet

hejhejhej
dålig uppdatering men nu är jag igång igen.
Lite komiskt för jag har precis skrivit en krönika i svenskan om hur sjukt jag tycker det är att vissa bloggerskor tjänar så sjukt mycket pengar på detta.. på att skriva om struntsaker, vilket det egentligen är.

Igår var riktigt roligt! Jag, åsa, marcus, andreas, kristian och en kompis till åsa som heter matilda och hennes pojkvän simon träffades på Viggos och satt där och "förfestade" lite. Sjukt ändå att en liten fjuttig breezer kostar 50 spänn! Jävlar säger jag bara. (ge mig sunny). Men där satt vi alla och mös med lite filtar och sen var det dax att dra vidare till Mejeriet. Där träffade vi Alex, Frigge och Helena. Och såklart Danni <3
Sen blev det dans natten lång.


Vid halv tre gick vi till Burger King, och fy fasen vad jag var sugen på hamburgare.. men kön var sjuhelvetes lång då jag och Danne hann inte köpa något. Så vi gick till bussen och sen somnade vi nog inte förrens 5 :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback