fan vad jag mår bra!

Hejhejhej
Nu är jag mitt inne i vårt sportlov och det kunde bara inte vara bättre! Fasiken vad jag mår bra just nu!
I fredags var vi ute på Buddah för att fira att lovet äntligen kommit, för der var efterlängtat.. Sjukt bra kväll.
I söndags var jag, daniel, ruben och karin på bio och såg Valkyria - riktigt bra film, SE DEN!
Igår bjöd bettan hem mig på en tjejkväll hemma hos henne. En av de mysigaste och roligaste dagarna på länge! Det blandades cosmos och det shotades absolut päron. Helt enkelt - vi hade så roligt. En bra kväll också för att alexandra var där. Jag har inte pratat med henne sedan vi slutade högstadiet. Men igår snackade vi mycket och insåg nog att vi har väldigt roligt tillsammans.


Elin, Bettan, jag och Emilie                                                      sötis bettan
 



Idag var jag och älskade daniel i malmö och letade efter balklänning till mig. And guess what.. JAG HITTADE EN! Sån lättnad det är nu. Och jag älskar den, den är perfekt :)
Imorgon blir det jobb med åsa och lina på förmiddagen, sen åker jag till mormor och morfar för att äta middag, sen blir det en stund med marina och till sist kommer daniel hit. Har jag lov eller? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback