ännu en utekväll :D

well well
ännu en utekväll för min del.
haha sen mitt uppehåll med fotbollen började har jag mått så bra! Jag känner en otrolig lättnad i kroppen att slippa all press och konkurrens som fotbollen drar med sig. Jag har roligt istället och festar och lever livet! Kan det bli bättre?

Igår jobbade jag med Åsa och Lina i någon timme, från fyra till sex. Efter det åkte jag med Åsa hem för att fixa oss inför kvällen. Vi var rätt hungriga så vi köpte en kebabpizza, fan vad god den var! Efter ett tag kom även Lina hem till Åsa och det tog väl någon timme innan vi var påväg hem till Alex.
Hemma hos Alex var det draaaag. Massa härliga tjejer ockuperade vardagsrummet (bland annat Emilie och Bettan!) Efter det tog vi bussen in till Malmö för att festa vidare på Crown.
Skitrolig kväll helt enkelt! Tack alla som var med :D


                                Jag och Empa inne på crown


Har lite ångest för att skolan börjar på måndag igen.. men det bli säkert utgång igen på fredag eller lördag - haha, vad har det blivit av mig? MEN, jag mår så jävla bra och har så jävla roligt!


PUSS på "alla" som läser det jag skriver här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback