mitt 2008

Nu är det snart dax att fira ännu ett nytt år. 2008 är slut och 2009 väntar.
Året som gått skulle bli mitt bästa någonsin, eftersom åtta är mitt lyckonummer. desperat, yepp - men slutet av 2007 var inte roligt för mig. Jag la väl all mitt hopp på 2008.
Men, detta året har inte bara varit dåligt.



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
det första var att skuta bita på naglarna, men det gick åt skogen

3. Blev några av dina vänner föräldrar i år?
naj!

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?
Skottland, Bulgarien och Ukraina

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
ja

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
10 mars <3
8. Vad var din största framgång 2008?
att jag insåg en väldigt viktog sak - vilket jag håller för mih själv
& att jag klarade mig ur skiten - fortfarande som samma glada och spralliga jag :)

9. Största misstaget?
stressade för mycket och hade för höga krav på mig själv

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, ex antal förkylningar - och skada i foten & knäet + att vi kom på att jag har gått fel i några år, så det behövdes fixas till
med andra ord: inget bra år för min kropp

11. Bästa köpet?
det får nog bli min dator

12. Vad spenderade du mest pengar på?
clothes och kanske sprit

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2008?
aint no party like an aloholic party (HAHAHAHA marina)
håll mitt hjärta
och alla jason mraz sånger - för att alla är daniel

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare i början

16. Vad önskar du att du gjort mer?
slappnat av

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
STRESSAT

18. Hur tillbringade du julen?
Vaknade med danne i min säng och sen åkte jag, pappa och lillasyster till mina kusiner i Lund.
Juldagen firades med mamma och släkten på hennes sida

19. Blev du kär i år?
Jag föll riktigt hårt

20. Favoritprogram på TV?
gossip girl, one tree hill, greys anatomy, desperate housewifes - jag kan hålla på i evigheter

21. Bästa boken du läste i år?
det kommer jag inte ihåg - att läsa har inte varit något jag prioriterat

22. Största musikaliska upptäckten?
jason mraz

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ja - skor & pengar

25. Något du önskade dig men inte fick?
naj

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var i skolan och sen kom pappa och vi fikade hemma hos mamma.
Dagen efter hade jag förfest hemma hos mig och sen stack vi till nummer 15 :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
HANNA

29. Fick dig att må bra?
Daniel, familjen och vännerna <3

30. Kändis var du mest sugen på?
the one and only - johnny depp ;)

31. De bästa/gulligaste nya människorna du träffade?
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback