en heldag på stan

Det blev en kväll hos karin igår. Vi satt och snackade och käkade kakor. Mycket mysigt.

Idag har hon och jag varit på stan hela dagen. Båda fick lite presentkort i julklapp så de skulle vi handla upp idag. Men, såklart så glömmer Karin sitt på Top Shop hemma. Haha, så hon kunde bara gå och kolla. Jag däremot handlade för båda mina. Hade ett på hm och ett på hela Nova Lund (köpcenter i lund). Så jag köpte en kofta, strumpor under stövlarna och en skinnjacka :) har velat ha en sådan så jävla länge. Och det bästa av allt... den kostade 399 kronor!! Har aldrig sett en sån billig innan. Och på Malmströms|Camilla.. haha jag handlar aldrig där inne.

Fick även fixat min kamera idag på Elgiganten. Det känns bra så jag kan fotta på nyår. Hehe.

Ikväll blir det mys med daniel. Ska åka dit vid åttatiden. Haha, hela kvällen igår bråkade vi om var vi skulle gå på nyår. Jag ville inte till stället han ville till eftersom jag inte känner någon där och han ville inte dit jag ville av samma anledning. Men till slut gav jag mig, så på onsdag ska vi till Mejeriet i Lund och dansa hela natten :) Det blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: P

GRATTIS SKINNJACKAN!!

2008-12-29 @ 21:57:43
Postat av: P

grattis TILL skinnjackan...igen...hrm...:D

2008-12-29 @ 21:59:07
Postat av: hanna

HAHAHAHA :D

2008-12-30 @ 23:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback